مصاحبه آلگری بعد از باخت تیمش مقابل اینترمیلان

مصاحبه آلگری بعد از باخت تیمش مقابل اینترمیلان




 

 


مصاحبه آلگری بعد از باخت تیمش مقابل اینترمیلان


تاریخ : دوشنبه ،
26 دی 1390

سرمربي ميلان پس از شکست تيمش مقابل اينتر گفت اگر کمي شانس داشتيم به راحتي مي‌توانستيم سه امتياز حساس اين ديدار را کسب کنيم.


تيم اينتر موفق شد در داربي شهر ميلان با تک گل ميليتو در دقيقه 54 حريف سنتي خود ميلان را شکست دهد.

ماسيميليانو آلگري سرمربي ميلان در نشست خبري پس از بازي با بيان اين که از اين شکست بسيار ناراحت است، گفت: اين پيروزي براي اينتر اهميت بسياري داشت، چرا که آن‌ها را به رقابت‌ها بازگرداند، اما متاسفانه در عوض ما صدر جدول را از دست داديم. در اين ديدار اينتر بازي دفاعي را در دستور کار خود قرار داده بود. آن‌ها با 10 بازيکن در حال دفاع کردن بودند، اما با اين وجود ما توانستيم فرصت‌هاي زياد گلزني خلق کنيم. اگر به بازي نگاه کنيد، به خوبي پي مي‌بريد که اينتر در اين ديدار فقط چشم به ضد حملات دوخته بود. بنابراين کار ما بسيار سخت بود که بتوانيم مقابل اين دفاع چند لايه گل بزنيم.

وي ادامه داد: به خوبي مي دانستيم که بايد در اين ديدار در همان دقايق اوليه گل بزنيم، چرا که در غير اين صورت در ادامه، کار بر ما سخت‌تر خواهد شد. ميليتو از اشتباه آگاته به خوبي استفاده کرد و توانست به زيبايي دروازه‌ ما را باز کند. بعد از دريافت اين گل فرصت‌هاي زيادي را خلق کرديم و مي توانستيم به راحتي گل تساوي را به ثمر رسانيم، اما دفاع اينتر نمايش بسيار خوبي داشت و مانع از گلزني ما شد.

آلگري با اعتراف به اين که بهتر بود که در اين ديدار روبينيو را به جاي پاتو به زمين بازي مي‌فرستاد، گفت: اينتر از لحاظ بدني تيم بسيار خوبي است و کارهاي دفاعي را به خوبي انجام مي‌دهد، چه بسا بهتر بود که من روبينيو را از همان ابتداي بازي به جاي پاتو به زمين مي‌فرستادم، اما با اين وجود از تصميم خود راضي هستم، چرا که پاتو هم در اين ديدار نمايش خوبي داشت و فرصت‌هاي زياد گلزني را خلق کرد، اما شانس با او و ديگر مهاجمان ما يار نبود و نتوانستيم دروازه‌ حريف را باز کنيم. اگر در اين ديدار کمي شانس داشتيم، به راحتي مي توانستيم اينتر را شکست دهيم و سه امتياز حساس اين ديدار را به دست آوريم.

سرمربي ميلان در پايان گفت: بر اين باور نيستم که با شکست مقابل اينتر در داربي شهر ميلان همه چيز را از دست داده ايم، اما فقط با اختلاف يک امتيازي نسبت به يوونتوس صدر جدول را از دست داده‌ايم. بنابراين چيز زيادي را از دست نداده‌ايم و به راحتي مي توانيم بار ديگر به صدر جدول باز گرديم. آنچه که در اين ديدار اتفاق افتاد، ما فقط بازي را واگذار کرديم و اينتر توانست خود را به جمع مدعيان اضافه کند.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل